Няколко въпроса за хора от България за Белгия

Тук можете да пишете по въпроси, за които не намирате друга категория.
Потребителски аватар
Agnor
Регистриран: нед апр 29, 2012 9:29 pm

Няколко въпроса за хора от България за Белгия

Мнениеот Agnor » нед апр 29, 2012 9:36 pm

Здравейте! :)

Аз съм студент в Белгия (Гент), и учам русски и български език, и за университет аз трябва да правя дипломна работа. Аз съм бил 2 месеца във България и направих приятели в Шумен, коити са ромите. Те бяха много любезни хора, бях 1 cедмица. Значи аз видох ситуация там: няма много работа, хората не могат да си плащат разходите, ...

Защото аз разбирам защо се опитвате да си намерите работа в чужбината. А в Гент има много хора от България. Но аз не съм съгласен с предразсъдъците към хора от Източна Европа в Гента. И със резултата на дипломната работа аз искам да говоря на другите да разбират и помогнат.

Една част от работата е за това как хората в България смятат, че за да се опитат да си намерят работа или да започнат живота си в Гент. Аз говорих с Българските в Гент-Дампоорт и Вонделгем, беше много любезно там ! А аз още имам вопроси. ;) Надявам се, че вие можете да ми помогнете и да дадете отговор на тях !

• Беше ли преди няколко години, по-лесно да си намерят работа или да намерят помощ в Белгия? (например сега имат трудни закони?)
• Ако е така, хората сега заради това по-бавно решат да отидетат в чужбина?
• Има ли много хората, койти знаят че може да бъде трудно да намират работа или помощ, а просто искат да го пробват?
• Има ли вече много койти, които се откажат и се върнат?
• Знаят ли всеки че в чужбина може да бъде трудно? Или има ли често образът, който е по -хубаво че реалностът?

Така! Това е всичко!

Не се колебайте да се отговори, както вие искате да! Надявам се ние ще имаме интересен разговор тук! :D

А за тези, които са в Гент: Пожелавам ви най-добрите и много успехи! (и другите също!)

Предварително ти благодаря за отговора!

Agnor! :)

Потребителски аватар